5 januari 2013

Life sucks...

Jag är så sad!
Omg gårdagen var ok först, vi åkte in till city och gick runt och shoppade helt ok men så mkt folk men vi fyndade lite och nya skol skor blev det med...
Mc Donalds till middag så gott!!!

Men hemma blir det kaos fy asså jag vill dra men var? Gick ut och gick iaf så frustrerad, jag är så less så jäkla bullshit life can be.
Vad har jag gjort? Wtf lixom så arg jag är, vill bara försvinna bort men det går ju inte vad ska jag göra? F-it! At least E såg vad jag får stå ut med vet att det kommer fram och allt är bara så fake! F u i h u!!! Out of my life! Jag kvävs just nu i detta hus! Vet inte om jag ska leta ett nytt ställe? Jag vet inte vad jag ens kan göra nu faaaaan säger jag!

Så svårt! Jag blir misshandlad psykiskt och fysiskt av min egen 14 åring till barn och vad får jag för hjälp?
Till och med polisen ljuger så what to do? Fuck life säger jag bara!

E åker tillbaka till Harrogate i morgon och jag lever i mardrömmen...

Längtar efter måndag el?
Då rings det en massa samtal...
Give me a brake lixom!

Så glad jag har Tyrese min solstråle som är min skugga som följer mig var jag än går och Nikki och Tristan som sätter ett leende på mitt face!
Tog ett långt bad med dom förut idag och sen var dom ute i parken med sin dadi...
Jag och Tyrese har spelat wii så underbart att koppla borta tankarna.

Har en huvudvärk from hell...

Tänkte ta bort blogg och fb men naaa, jag ska nog fortsätta berätta sanningen vad som händer...

Nu ta upp datan och titta på film...

F- life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar