20 januari 2013

Dont understand...

Saker och ting händer jag gjorde mitt bästa i fredags när jag ringde, omg lever i en mardröm!!!
Känner mig INTE trygg...

Väntar på måndag massor med ärenden att ringa. Och få...

Nu är det allvar...

Jag har gjort mitt bästa men få massa skit tillbaka cant take it år efter år...
Speciellt när det handlar om min safty och min familj...

Jag har skrivit mkt om detta, så kom i håg för jag kommer få så mkt skit just nu så jag måste börja agera...

Miss ma booo vill inte vara själv, gör allt för dig jag flyttar där du är för där är du ♡ så hoppas vi kan hitta ett fint hus med tillgång med stall...
Come on förändringar för detta nu näää cant do it kommer krossa ett hjärta Tyrese för han har sina vänner men om det handlar om familj så går det ♡
Jag börjar ge upp Newcastle och gå vidare med nya drömmar...
Jag ska inte ta med mig det som tynger mej utan nu blir det en förändring som betyder en ny start i mitt liv!!!

Gav dig allt men kom ihåg vem som var där!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar