9 januari 2013

Onsdag

Blev extra jobb idag, skulle vara ledig nu i 3 dagar men ändå helt ok att jobba eftersom jag ändå lämnar dom små på skolan, Vi var först i kön, Nikki var så glad!

Jag satt med Nikki igår och gjorde läxa, läsläxa och ord dom ska skriva och här skriver dom skrivstil, Nikki ska fylla 6 år i mars, hon läser så bra, hon använder sounds men i går gick det flytande och skriva sina ord wow så duktig hon är så jag gav henne 1 pund för hon var super duktig, så stolt!

Idag är Nikki på skolresa in till Haymarket,  dom ska gå på teater och titta på Aladin. Så hämta henne senare...

Nu är jag iaf hemma efter jobb men har huvudvärk from hell, har ätit korv med bröd till lunch så gott, sån tur att vi har Ikea här!
Tristan ligger med mig här på soffan vi tittar på disney jr.
Ska se om vi tar en powernap ♡
Så trött idag!

Nu i 2 dagar har Tristan somnat i vagnen när vi går och hämtar hem Nikki från skolan och hon slutar 15.30 jag tycker det är försent för han att somna då...
Han har då sovit över 2 tim och det går inte att väcka honom han är total däckad.
Så ska göra ett försök nu om han vill vila lite, han har varit så trött efter playgrop.

Solen lyser över Newcastle så fint väder men kyligt är det, dom senaste dagarna har det varit vår i luften =/

Hann förbi biblioteket för att hämta boken som jag behöver till min training, så plugga och titta på film ikväll, ska se på The Impossible tror jag den heter om en familj som är på semester och det kommer en tusami.
Spännande verkar den vara...

Så later!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar