31 januari 2013

Så trött...

Zzzzz...
Har haft en snabb powernap med Tristan, kort men välbehövt.

Jobbat extra idag och i morgon med men sen är jag ledig i 3 dagar åh vad jag längtar!
Sen har älskling nån överraskning på lördag, jag vet inget men vi ska nån stanns snälla älskling INTE fotbolls match för min del =/ hehehe...

Igår stog jag i 2 timmar och stekte pannkakor kidsen glömde ställa undan dom och Max tog dom omg säkert över 20st Han ska banta nu hehehe.

Gjorde min shadoring, det gick bra!
Vi ska börja ha på oss uniformer =/ mmm blir säkert bra hehehe...
Dom är blå och konstiga men jaja...
Rosa hade varit bättre ju =)

Idag är det stormigt enligt mig men alla jag frågat så är det windy =/

Ont i huvudet,  ska ta en värkis och en kopp kaffe och försöka piggna till, städa lite och fixa middag och bada dom små sen blir det film och gå i säng tidigt. Zzzzzzz...

JOOOO Känslan att åka hiss upp till 13 våningen när det är stormigt, el hö hö windy, oj vad det lät och gungade i hissen, skiiiiit läskigt!
Så bilder från utsikten windley house.

Later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar