13 januari 2013

Snöar i Newcastle...

Nu börjar det snöa, enligt vädret på tv kommer det snöa non stop i 2 dagar blöt snö är det, tror inte att det kommer ligga det är noll gradigt hummm...

E har åkt nu så 5 dagar by ma self...
Hummm vi ser hur det går då men än så länge har det gått bra, alla sover nu och inga problemm...

Vi hann med att raka Tristan och jag har grejat med min Samsung galaxy note 2 och datan rensat ut...

Så trött nu...
Längtar till lördag då jag har sovmorgon ♡

Hoppas eran helg varit bra!
Jag hoppas jag kan få en tid hos frissan? Klippa mig... ??????

Strax sova tittat på BB celeb uk så bra! Nu är det bit on the side med BB c
Ska titta på andra säsongen avsnitt 11 American horror story så bra!

Sen sova och jag är ledig i morgon men upp 07.00 och ta dom små till skolan.

Så mera uppdatering i morgon och bilder.

God natt bloggen...

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar