3 januari 2013

Torsdag...

Jobbat extra...
Hehehe lite kul att träffa nya men ibland är det rena rama motsatsen.
Idag var jag hos en ny, 2 tim bara sitta och prata och dricka en cuppa...

Nu sitter jag och väntar på möte här hemma.

Har bytt tid på min Nvq training har inte hunnit med den, så nu hoppas jag.
Efter allt som hänt dom senaste veckorna har det varit så svårt att koncentrera mig och fortfarande lite sjuk men kan jobba iaf...

Så trött, vet inte vad jag kan hitta på så man piggnar till =/ Zzzzz

Får se vad vi hittar på i eftermiddag,  jag vill sova juuu...

Blir intressant och se ännu en gång vad som händer efter detta möte, än så länge har det inte hänt något och en ny vecka närmar sig och det känns inte ok för E åker på söndag så den veckan känns inte så bra...

Nä fylla på med kaffe och se vad som händer då.

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar