4 januari 2013

Fredags mys...

Nu har jag jobbat färdigt för idag, har helgen ledig, behöver sovmorgon för nästa vecka är det full rulle igen med skola och jobb by ma self...
Men jag är 100% säker att jobbet kommer ringa =/
Stänga av alla telefoner???
Varje gång jag fått en ledig dag så har dom ändå ringt sent och tidigt så det känns som man inte kan slappna av... Snälla snälla sooooov mooooorrrrgooooooon pleas!!!

Mötet igår,  händer inte så mycket och måndag närmar sig så jag vet inte...

Så i dag blir det nog Haymarket en sväng, vill gå till kontoret och prata lite om mitt jobb. Och hämta upp hanskar och papper.

Ikväll blir det nog ett bad och film mys med olw's ostbågar och chips ♡

Igår tittade vi på Big Brother celeberty, det blir intressant ska följa och lyckades få E att titta hehehe...
Följer ni UK Big Brother celeb? 2013? Tror att efter den kommer den vanliga BB UK lov it så mkt bättre än Sveriges BB...

Längtar så till alla mina favvo serier drar igång.

Nu frukost sen iväg då?

Cheers Ginger

Bilden; jag och Nikki gjorde hjärtat ute på baksidan med stenar, och duvan det är min tatto som jag har på ryggen visst är den fin? I lov it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar