26 januari 2013

Haymarket

Efter jobbet så var jag tvungen att ta en powernap, så skönt!
Jobbade 07.00 till 12.00 så jobbigt att gå i slasket som blev och nu regnar det =/
Solen har lyst över Newcastle idag så fint! Men nu regn förvånar mig inte över om det kommer frysa på i natt hummmm...

Efter min powernap så åkte vi in till city, Haymarket, så underbart att bo så nära 10 minuter med buss...
Gick runt och vi har köpt pulka men det regnar juuuuu ååååh =/
Vi åt på McDonalds och kidsen fick ballonger med helium så 2 flög i väg en fick vi med hem hehehe...
Tristan super busig han börjar stoppa ner grejer i fickorna inne i affärer omg va jag skrattat, tog inte vagnen han vill gå. Han går och lassar rull kundkorgen med massor med grejor omg Tristan ♡ kul har vi haft det...

Mys hemma nu med älskling ♡
Fotboll hehehe...
Jag ska nog titta på en rysare på min Samsung note 2.
Såg nu att jag hade 7 missade samtal från jobbet oj oj...
Hade inte med mig mobilerna ibland är det skönt att lämna dom hemma.

Nä over and out!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Cheers Ginger

Bilderna är från i morse på jobb walki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar