21 november 2012

Utmattad...

Denna nya vecka har inte alls börjat bra, så tufft...
Mkt händer runt omkring mig och jag känner mig totalt off...
3 av mina kids är ok men en av dem hummmm... Känner mig så ensam i sitvationen what to do?

Hemma nu efter jobb, ska hämta hem Tristan snart.
Ute är det grått och blött, regn och regn, tråk väder så igår blev det movie time bra filmer jag tittat på, den första si så där en vampyr film typ, The Thompson den andra en zombie film så bra! Dead walking Rise of the zombies den rekomenderar jag!

Ska nog titta på lite mer filmer idag rysare blir det nog...

Måste gå i säng tidigt ikväll jag jobbar tidigt sen är jag ledig med Tristan ♡

Tristan pratar så mycket nu, mest engelska,  så kul att höra honom.
Han trivs så bra i playgrop ♡♡♡

Nu är det softa soffan time.

Later

Cheers Ginger

En väldigt trött mami... =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar