7 november 2012

Hello bloggen...

Sorry för den dåliga uppdateringen...
Har fullt upp, oj oj oj...

Min morgon startar att jag alltid nu vaknar automatiskt 05.00 men kliver upp mellan 05.30-06.00
Fixar mig själv och redo att cykla till jobbet, har nya uppdrag och stress med tid, hemma igen vid 8.00 för att förbereda Nikki och Tristan inför skolan och play grop,  vi drar och jag får springa efter Tristan min dagliga morgon motion när han är på sin scoter.
Efter lämning jobb och sen hem för en kort stund, hämtar upp Tristan lite motions runda igen där.
Hemma igen och då ska det damsugas,  hänga tvätt, förbereda middag.
Ut igen och hämta Nikki så jag har hunnit gå fram och tillbaka 8 gånger på en dag 5 dagar i veckan, hoppas jag kan se resultat på min mage...
Väl hemma är det läxor, laga middag, bada dom små, och lägga dom, omg ibland går det bra men vissa kvällar så svårt, jag kör med 5 minuters metoden med Tristan,  från att han kan somna utan problem upp till 2 tim kan det ta.
Så då är klockan redan 22.00 jag trött så jag lägger mig el tittar på en serie för bara att få den där lilla tiden själv...
Fullt upp fullt ös, omg måste komma in mer i rutinerna. Då har jag 4 barn så glömm inte alla trots ålder jag har på kidsen,  2 och 5, 11 och 14 wow, det är skratt, bus, tjafs, bråk... Omg...

Idag hann jag med en powernap efter jobbet innan jag hämtade Tristan,  1 tim vilken skillnad känner mig ok.
Hemma nu med Tristan, han har min iphone, han har ju ipad abstinens hehehe, han med sin disney cars på youtube ♡
Jag ligger här på soffan under en filt, borde damsuga och greja men Näää det får vänta en stund jag är trött, min kropp är trött och endel värk, så svårt att få mina värk tabletter, ska ringa igen tillbaka om det är färdigt med receptet.

Tur att solen lyser idag och inte så kallt!
Dagarna som varit hat varit kallt och blåsigt och regn,  fort kylan kommer så får jag problem med höften, benet, nacke och rygg... Idag ok men ont.

Hehehe jag tittade på det senaste avsnittet i måndags på the walking dead jag började grina omg lixom till zombies hehehe. Så bra serie, så sad att 2 av dom dog juuu, och vad pojken fick göra ni som följer serien vet vad jag pratar om...

Annars inget nytt här ifrån, allt är lite upp och ner och jag känner mig lite lost i mig själv men ingen fara, lite pressad med jobbet med timmar mm och allt jag gör, jag kommer allt in i rutinerna... Med tiden... Hummmm...

Ska ta ett bad ikväll,  när kidsen sover ska börja titta på en ny serie så ska meddela serien snart va den heter och om den är bra!

Nu blir det lite Jeremy Kyle show och sen städa och fullt ös, bara njuta lite med mamma Tristan tid nu. Så tyst det är ♡

Måste ju bara tacka mina underbara ladys för allt bra omdömen jag fått av dom till the office,  och för pratstunden och kaffe. Har bästa jobbet i lov it! Spännande med mina nya som jag klickar så bra med och redan fått bra omdöme wow lixom!

Ok, later!

Cheers Ginger

Tyrese idé att sätta sugrör i ketchupen hehehe ännu en normal dag i familjen, tror ni han prövade japp, crazy euuuh, kethup här hemma går åt, jag tycker inte om det samma med min mamma...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar