1 november 2012

1 November

Hehe jag så borta och glömmer ta kort på kidsen när dom går på sin trick and treat runda, vi va ute och gick i regnet  i 2 tim, Triss vägrade vagnen så vi gick... Massor med godis blev det och vi blev något blöta så öppna spisen fick värma upp oss... Sen fixa pizza till middag...

Innan det husvisning det blev ett hummm sen jobbade jag extra på min lediga dag, är van nu med det går inte 2 dagar irad ledigt det är totalt omöjligt fast jag är ledig el har semester det spelar ingen roll soo thats it...

Totalt slut körd, kan inte sova lyssnar på massa musik, har ont i rygg och nacke...
Har haft E på cam med kidsen dom trötta med över trötta hehehe om och om igen fick jag gå upp med Triss på sängen och E somnade tydligen...

Känner mig ensam fast jag har alla runt omkring mig, men ingen här lixom så shit da same...

Vill sova nu men det funkar inte, tankarna tar över...

Så gör ett nytt försök nu, så god natt världen...

Jooo E märkte att jag pratar mkt engelska nu med kidsen denna vecka på cam... Hummm oj lixom inte meningen blir auto...
Mmmm... Humm...

Good natt världen.

Bilder kommer nog upp se ya!

Cheers Ginger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar