16 november 2012

Fredag

Har jobbat extra idag med så det blev ingen ledig dag, jobbat i några veckors tid irad utan a day off...
Jag hann med en kopp kaffe i morse innan jobbet, brukar inte hinna med det, Duktiga jag! Börjar bli riktig duktig...

Igår va Tristan hemma med mig, han är ledig på torsdagar, men hade fullt upp, jobbade, lämnade Nikki på skolan omg scoter race varje morgon, Tristan är galen på sin scoter det går undan. För snabbt...
Städade och promenad ner till Asda för att köpa pyjamaser till skolan idag då dom har välgörenhet.
Nikki fick en rosa Hello Kitty och Tristan Disney cars pyjamas.
Tristan somnade i vagnen han lessnade på att titta på pyjamaser.
När vi kom hem var det bara att lämna grejerna och iväg och hämta upp Nikki från skolan och självklart tog Tristan sin scoter, jag håller på att bli galen på den där scotern... Hehehe...
Sen kvälls race, satt nog inte ner 5 minuter fullt upp fullt ös, så pizza till middag blev det...

Hade e på skype, han kommer hem idag, så underbart att kunna hålla kontakt med video samtal bra för kidsen.
Jag slocknade, jag somnade och vaknade 5.30 och datan var fortfarande på... Sorry hehehe...

Nu har jag the handy man här, dom fixar toan och badrummet, har problem med mögel, så dom ska göra om och det blir ny färg på väggen i toan, ska bli spännande att se när det är färdigt.
Råkade glömma bort att gå på toan, och jag har hinkat i mig kaffe så vad gör man??? Det tar ju några timmar innan dom blir färdiga hummm...

Det var ganska häftigt när jag lämnade Nikki och Tristan på skolan och se alla barn i pyjamas, Nikki var så glad nr 4 i kön blev hon idag, och hon hade pengar med sig för att köpa grejs för välgörenheten...

Tittar på Jeremy Kyle show och inge mer kaffe sitter och kniper, smarta jag =/
Har hunnit med att städa...
Ska ta det lungt idag, inga planer bara relaxa och vänta på att e kommer hem i kväll. Lasagne till middag blir det och fredags mys film och popcorn. Kanske biljard kväll. Tyrese vän ska sova över.

Jag är sååå trött!!! Zzzzzzz...
Hoppas på en powernap, jobbar morgon pass hela helgen.

Strax iväg och hämta Tristan min lilla stuntis på scoter.

Önskar alla en trevlig helg!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar