14 november 2012

Men åh...

Gjorde ett inlägg och den försvann...
Typiskt...

Jobbat extra, i morgon med, skulle vara ledig 3 dagar hehehe men shit da same.
Har en känsla att jag kommer jobba fredag. Why not lixom,  det är bara att köra på...

Idag på jobbet så buzzade en kille på dörren nere, han ville att jag skulle släppa in honom men jag sa nej, dom som bor där använder droger mm, och jag vet inte om den tjejen vill enns ha honom där så varför släppa in om inte hon gör det??? Så när jag var färdig var han fortfarande kvar så jag tog bakvägen, han kommer runt och börjar skrika mm, tur jag hann stänga porten, oj oj oj han hotades och var galen, tur att det är ett högt staket i mellan så jag sa till honom att om han inte slutar jag ringer polisen,  och om han fortsätter störa mig el Bevvan min lady jag anmäler honom.
Jag cyklade där ifrån men undrar om min cyckel kommer bli saboterad av honom nästa gång han väl kommer in i porten och känns ju inte så bra att se honom igen...

Idag lyser solen över Newcastle och det är varmt ute! 13 plus så skönt! Vi har haft ganska mkt storm vindar, men i dag helt ok...

På fredag är det non uniform day igen på skolan, det är nån välgörenhet och temat är pyjamas,  jag tycker inte det passar men då går det snabbt på morgonen redo att gå hehe he...
Så får gå och köpa nån lämplig pyjamas till mina små då dom bara har linne typ...

Har hämtat hem Tristan, oj va svårt det var för honom att sova i går, blir alltid så när han sovit middag, så jag gick och la mig med honom tidigt men jag sov inte bra, ganska oroligt vaknar och har ont.

Jag tittar på American horror story, följer ni den? Den är bra!

Nämen om man ska fylla på kaffe koppen, och softa framför tv'n.
Ladda inför kvälls race.
Omg hade en väldans lungn kväll igår 4 barn i huset och det är lungt???
Wow underbart!

Later

Cheers Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar