13 november 2012

Bad mood?

Oj va nere i humöret jag varit, känner mig bättre idag och nu under kvällen är det faktiskt lungt här hemma...

Lördag var mys, vi spelade biljard men omg jobbet ringde så många gånger under kvällen sista samtalet var vid 22.30

Söndag jobbade jag endel extra och missade E när han gick med bara några minuter. Jobbet va lite upp å ner...

Måndag morgon lampan funkar inte i badrummet,  så mörkt totalt svart, har ingen glödlampa hemma så jag tände ljus, när jag var färdig skulle jag ta ner ett av ljusen som jag ställt upp och tippar den och får allt stearin i håret,  kläder och ansikte och kropp, hittar inte mobilen allt gick så snett på morgonen.
Stress med jobb och lämna dom små på skolan och jobba vidare.
Städa greja fixa och laga middag och massor med bråk och tjavs mm...
Kidsen vill inte sova, fick sova på min säng, jag tittade på serier och somnade på soffan, vaknar upp och har så ont i min axel och arm går upp och lägger mig och Nikki har kissat på min säng omg fick fixa och greja och ville bara gå och dö några gånger, så trött sen kunde jag inte sova för jag hade så ont... Pip pip alarm 05.30

Tisdag lite bättre fortfarande ingen lampa pucko jag glömde köpa, men nu är den där, men inget stearin på mig men urs va svårt att kliva upp...
Jobbat och lämnade dom små på skolan och vi var först i kön wohooo för Nikki som var så stolt!
Sen iväg och jobba och kontoret gör endel misstag och jag blir bara galen på't...
Denna dag så lugn jag behöver det...
Jag har gjort en casterol middag så strax äta och bada dom små.

Känner mig otillräcklig, tufft ensamt, men jag är ok...

Jobbar extra skulle vara ledig hehe, jag är crazy men måste få i hop timmarna inte det lättaste.

Middagen är färdig, kvälls race sen sitta ner och titta på serier och skypa.

Se ya later!

Cheers Ginger



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar