17 november 2012

Lördag

Underbara lördag! Har jobbat tidig morgon skönt att ta sin tid och ingen stress, sitta och dricka kaffe och massor med skvaller... hihihi...

Sov ca 4 timmar i natt, något trött att börja jobba 07.00 på morgonen.
Fix inte använda dushen på morgonen så det blev ett snabb bad. Orättvist när jag kliver upp och alla sover juuu...
Känns otroligt konstigt att inte jobba någon mer för idag, känns lite pirrigt i kroppen men så skönt!

Jag har hunnit med en powernap förut, nu är boysen på St James Park och tittar på live när Newcastle spelar.
Tyrese och Robin fick biljetter från skolan 2 var för dom varit så duktiga i badminton, så 4 el 5 elever blev utvalda och båda mina pojkar dom är bland dom bästa, så stolt så det förtjänar dom av mig att jag skryter lite extra. Här i UK får dom lite belöningar från skolan om dom är bland dom bästa top students.

Jag och dom små är hemma och myser så skönt! Tyrese bästa vän följde med till fotbolls matchen Tyrese gav honom en biljett ♡
Jag kunde åka in till city med dom små men orka alla människor nu i affärer med jul shoppa så trångt nä orkar inte, stannar hemma och myser.
E ska köpa hem Mc Donalds till dom små och vi ska äta på Dukes, puben framför vårat hus. Namnam...

Idag kom handy man tillbaka dom hann inte med att måla väggarna på toan så dom har gjort det idag, urs luktar, 2 lager till i veckan ska på. Ska allt börja fixa och greja med huset. Kul ♡

Nä nu ska jag titta på den senaste avsnittet på American Horror Story så bra. Följer ni den?

Later!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar