27 november 2012

Uppdatering...

Helgen, vi har varit inne i Haymarket, gått runt och tittat och handlat lite.
Så mycket med människor för mycket trängsel...
Vi gick och åt på Pizza Hut så gott det var och super bra service!
Sen på kvällen blev det teqila på Dukes så mysigt.
Söndag var jag och Tyrese och storhandlade, han får alltid så mycket beröm i kassan när han hjälper mig ♡

Måndag ny vecka det var så skönt med sovmorgon i helgen, måndag var tuff att gå tillbaka i rutinerna igen själv och det har regnat non stop och så blåsigt skit väder, fick byta 4 par med skor, jag har inga gummistövlar så det måste jag köpa! 2 byten med jackor blev det med, ingen rolig dag totalt slut...
Idag tittar solen fram det regnar från och till...

Idag på jobbet när jag lämnat dom små på skolan så går jag till min lady, hon öppnar inte ut ifrån men kommer än då in i huset sen väl där uppe så öppnar hon inte utan jag hör hon säger hon har ramlat, dörren låst kommer inte in men vet att en granne har extra nyckel, tar evigheter i hissen samtidigt har jag jobbet, kontoret i luren, ingen hemma hos grannen så ner igen till caretaker sån tur där nere står grannen så upp igen med hiss och sen ner till min lady, hon har ramlat ligger i en hemsk position så jag får inte upp henne utan sitter ner på golvet och jag håller om henne med min arm så hon inte gör huvudet illa samtidigt ha 999 på luren och massor med frågor och jag i en obekväm position, tillslut efter tag kommer ambulansen och jag tycker personalen inte var bra, jag åker iaf med i ambulansen till sjukhuset, va där tills jag måste åka till skolan för att hämta hem Tristan.
Förmodligen är det en stroke...
Så många som lämnat detta jordeliv av en stroke som jag känner, känns så hemskt. Jag är i en liten chock men ok just så mycket som hände...
Jag hoppas min lady håller sig stark! Jag ska åka till sjukhuset i morgon och hälsa på se hur det går för henne, så orolig...

Hemma nu med Tristan så orolig, ska va ledig 3 dagar men man vet aldrig om kontoret ringer mig om jobb...
Så trött skulle sitta fint med en powernap.

Later then...

Cheers Ginger

Lite bilder...
Undrar hur mycket plats jag har på min säng när jag har Nik å Triss där hehehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar