1 november 2012

God dag!

Solen lyser över Newcastle, så fint väder!
Tänker ta dom små och gå till parken.
Ta lite kort och höst bilder, eller är det vinter nu???

Jag dricker kaffe och tänkte bara dammsuga och skura golven, så mkt hund hår jag måste dammsuga varje dag nu.

Så stolt över Tristan han är så duktig, han sov utan blöja och ingen olycka, så bra!
Jag hade så svårt att somna, lyssnade på musik...

I morgon kommer älskling hem ♡♡♡
Så tomt juuu, men jag har totalt fullt upp...

Och på lördag fixar jag håret, vad jag längtar!!!

Kommer kännas konstigt i helgen då jag inte längre jobbar natt. =\ Vill inte förlora så många timmar men hoppas på mer jobb men helgen ser lugn ut...

Idag är jag ledig än så länge... Hehehe...

Dax att sätta igång då.

Later cheers Ginger

Bilden har jag grejat ihop, min tatto duva och Nikkis hjärta som vi gjorde ute på baksidan,  texten från internet,  fint ♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar