19 november 2012

Underbara helg och Måndag!

Helgen har varit mys! Jobbat bara morgon pass...
I lördags va vi på Dukes så underbart! Vi åt massa god mat och efterrätt, gott var det.
Vi delade en flaska vin sen teqila så jäkla gott det är, det börjar bli min standard på Dukes.
Träffade på grannar och vi är bjudna på nyårs party.
Dom har till och med börjat julpynta här hehe...
Har ni börjat jul pynta?

Synd att helgen går för snabbt...

Söndag vilade jag ganska mycket,  laddar upp för denna nya veckan.
Jag tittade på X Factor UK och så schockad att Ella och James fick möta varan,  Ella åkte ur, sista tjejen var det.  Fattar inte varför folket röstar på Ryalan,  han kan inte sjunga uppträda kan han men han är i fel program, empati röster har han och det är inte rätt...

Tristan somnade iaf i min famn i soffan, jag gick och la mig 21.30 skulle titta på en serie på sängen men jag somnade! Skönt jag är utvilad...
Upp tidigt och jobba.

Så nu har jag hämtat hem Tristan, allt flyter på helt ok, blir fullt ös sen, så nu ska jag bara softa soffan städar sen bara mysa med Tristan.

Ska titta på the walking dead och titta färdigt på avsnittet med American horror story.
Sen göra färdigt min läxa hehehe...

Så later

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar