9 november 2012

Hello Fredag!

Haft en underbar jobb morgon,  blir så glad av mina ladys! Hade en extra och hon var så snäll, hon sprutade parfym på mig hon ville att jag skulle pröva hehehe,  jag och parfymer funkar inge vidare har jag parfym måste det vara en mild lukt, jag har den svartvita exlamation något like that heter den, har den rosa, luktar gott men denna stinker omg hehehe...

Jobbade fram till det var dax att hämta hem Tristan från playgrop, det har gått så bra att lämna och hämta.
Idag var det non uniform day så dom får ha på sig vanliga kläder och det var bottel fair, man tar med sig en dricka, saft något innehåll i en flaska.
Finns många olika faris som små pengar, choklad, burk, glas med innehåll i som skolan skänker till hemlösa, sjukhus, dom äldre. En bra grej är det...

Idag slutar Nikki tidigt, halv 3 så har lovat henne att spela spel.
Igår köpte jag massor med leksaker, ganska många säckar allt för 20 pund och ett biljard bord för 10. Kidsen är överlyckliga, massor med leksaker.
Tack Tony!

Idag kommer Erick hem, då blir det fredags mys! Vi håller kontakt på skype,  så bra för dom små att få se honom ändå varje kväll.
Kanske vi drar ut till dukes i kväll våran pub över vägen bara. Så mys att sitta där!

Ska be E hjälpa mig med min läxa, jag satt en stund igår men lite svårt. Hur ska detta gå? Hummm...

Så trött idag jag ska ta en powernap sen hoppas jag på, blev lite sent igår.

Önskar alla en trevlig helg! Min plan för helgen är jobb och sova, måste ladda inför nästa vecka.

Cheers Ginger




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar