7 november 2012

Eftermiddag/kvälls race...

3 av 4 barn hemma nu, Tyrese har match med school teamet...

I måndags på morgonen när jag lämnade  Nikki i skolan blev hon nr 2 igår nr 3 och i morse blev hon nr 5-6 något, här i England går man inte in och ut och lämnar i skolan, skolan är inhägnad med säkert och högt staket, skolan är låst med hänglås med grindarna så ingen utomstående kan ta sig in, när jag hämtar Tristan står man ute vid grindarna och dom kommer ut med alla barn. Man kan komma in i skol receptionen den är låst så man ringer på dörren så blir man insläppt.
Allt är så annorlunda, men nu är jag van, helt ok.

Och sen med att ha på sig skorna inne, hemma, fattar inte, jag ber alltid kidsens vänner ta av sig när dom kommer hem till oss.
Mina ladys blir iaf glada när jag tar av mig skorna när jag jobbar, alla har ju oftast ljusa heltäckningsmattor.
Urs denna årstid med löv och grus och blött...

Så olika det kan vara...

Nu är det dax att dra igång, våfflor ska det bli till middag, Tristan har ätit så dåligt nu i några dagar hoppas våfflorna åker ner. Han vill inte ha mat bara corner yoghurt med choklad ska ta kort vi finns inte i Sverige,  jag saknar risifrutti åh ♡

Så i morgon ska vi sikta in att vara 1:a i skol kön,  ni ska bara veta vilket race det är med alla att komma i kön hehehe, sen har vi monster mums som står och röker och snackar skit utanför skolan omg säger jag bara... Lot of gossip...

Tristan är ledig i morgon, ska bli underbart att slippa gå en runda fram å tillbaka. Idag i playgrop va dom bara 2 barn, tror det var bra för Tristan dom får ju massor med tid med deras fröknar...

Ska se vad Tristan vill, gnällig uh.
Blir galen på alla hanns cars som han lyckas slarva bort och man måste vända upp hela huset för en viss car...

Dax för kvälls race =/

☆Läxor
☆Middag
☆Bada dom små
☆Skypa med Erick
☆Läggdax (Tristan har inte sovit middag     idag,  det underlättar nog)
☆Hoppas på en ginger la serie tid...

Ok later får se om det blir ett inlägg senare ikväll...

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar