9 april 2012

vattenläcka...

väntar på att få dusha, upptäckte igår att vi har en vattenläcka i badrummet så läcker ner till undervånningen på tapeten i hallen, de är bank holliday idag men vi lyckades få tag på landlord och har handy man här nu.

Är otroligt trött på huset som har massa problem, har möglet kvar men inte lika mycket, men måste alltid torka å städa efter det...

Äntligen är han färdig så nu ska jag hoppa in i dushen, funderar på att åka iväg en sväng. (by my self)...

Lite irreterad på jobbet, en ny tjej delar min morgon runda, har så få timmar, så efter påsken ska jag prata me jobbet om det, vägrar gå ner i tid just nu! Måste hitta ett jobb annars som ger mig mer tid... Mina tanter tycker inte heller om det, dom vill att jag är där...

Ledig idag, så in i dushen nu!

Hoppas ni har en trevlig påsk!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar