25 april 2012

Trots ålder???

Ibland kan jag inte sluta förvåna mig, Nikki säger alltid nu i am 5 years old i am big now, i can do it by my self, allt handlar om det, Tristan med har en välldigt stark egen vilja, han kan öppna barn safty grinden till köket och öppnar frysen och tar glass... Mkt skrik blir det om jag kommer på honom.

Nikki visar honom en del bus, dom 2 tillsammans kan hitta på det mesta.

Kul iaf att höra allas Nikkis komentarer på engelska, hon är pappas lilla prinsessa, kommer nog undan med massor för det hehehe...

Tycker det är klart intressant och spännande hur man ser sina barn formas, speciellt hur mycket dom lärt sig under detta år i England!
Jag tror jag gett alla mina barn en spännande möjlighet i livet med denna flytt jag bestämde att göra <3

Ångrar inte, glad att jag gjorde den och gick i mot många som inte trodde på mig.

Stolt över mig och mina barn, tillsammans är vi starka!

Håller tummarna för E i morgon och hoppas på bättre möjligheter så klart!!!

Trevlig kväll


Bilderna är från i morse, dom vaknade tidigt och jag kunde höra dom ligga å små prata och Nikki läser bok för Tristan, så mys, så gulligt hihihi...

Kanske planerar dom dagens bus???





1 kommentar: