17 april 2012

Utlåst...

Underbart då,,, "not" att man är lite utlåst, har ju jobbat nu på morgonen och hade extra Home Work att göra idag och ryggen har gjort ont, helt galet väder tidigt i morse, så windy och regn, bara bita i hop och cyckla motvind, men nu som tur var skiner solen, sitter här ute i min trädgård och väntar på att klockan ska bli 13.00 då Tristan ska hämtas från Nursery, han har nycklarna hehehe...

Ledig nu i 3 dagar, känns trist ju, vill jobba, blir å fortsätta leta ett extra jobb...

Älskar mina baggy jeans så snygga! varför köpa skinny jeans när man kan gå på man avdelningen och skaffa ett par baggy style!

Mmmm blir att åka till Haymarket på min ledighet till kontoret och klaga lite att dom tar mina timmar och ger dom till en annan... Annars har jag nog inte så mycket att hitta på el göra.

Ha en underbar dag Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar