6 april 2012

Glad Påsk!

I dag "rymde" jag ut på eget äventyr i Haymarket, så skönt att få lite egentid, händer knappt för mig så de va mys.
Köpte percingar till tungan, va inne på h&m och Primark mf affärer, så kul å gå runt själv hehehe...

Igår smet jag ut med Max på en lång promenad till fältet, så fint de var när solen gick ner, hade inte me mig iphone, så det blev inga bilder, synd! Max är så mkt lugnare när jag är själv me honom, hade honom lös och det gick ju bra.

Mys me chips och popcorn blev det med film, blir nog repris på det i kväll med...

I morgon jobbar jag igen, mina 3 dagars ledighet gick snabbt, men de ska bli kul att få jobba.

I morgon fyller jag år, spännande efter som jag önskat mig en by my self resa till Sverige!!!

Sen får jag tillbaka på skatten! wohoooo!!! Har alltid fått betala tillbaka, så najs!

Nu ska jag äta kyckling och klyft potatis gott!

Önskar alla en trevlig Påsk!!!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar