18 april 2012

Bloggar från iPhone

Jag tycker det är så smidigt att blogga från iPhone, man kan ju göra det överallt, so me i like =)

Bloggar ni från eran telefon? och vad tycker ni???

De som är synd för mina engelska läsare att jag inte översätter, men då hoppas jag dom gör det, ska fixa min data, Tristan har ju dragit bort massor med tagenter så måste beställa ny tagentbord, brukar koppla in min laptop i skärm och tagentbord, men nu har jag den i vardagsrummet utan skärm, tur jag har tutch screen, men ändå måste fixas...

Igår på eftermiddagen ringde jobbet, undrade om jag kunde jobba nu i morse självklart! åh va glada mina tanter va när jag kom i morse <3 Så glad jag har Bevvan som jag kallar henne för!!!

Kan ju säga att jag tog cyckel rekord idag på väg hem, wow vilken fart och hopp det blev! Älskar att cyckla, men lite osäker vilken sida här i UK jag ska cyckla på så det blir lite off road, och hit & dit hehehe...

Idag tänkte jag ta en sväng in till Haymarket, kanske blir jag & Tristan bjudna på resturang, men har fått en guldstjärna i morse att jag kom hem snabbt efter jobbet, men vi står kvar på listan, the shit list som den heter. Hehehehe...

En fin dag i dag, igår med, inte morgonen då. Robins vän har varit här nu några gånger efter skolan, Nikki blir super glad varje gång han kommer hon måste alltid visa något för honom och hon är så stolt, glad att kidsen har bra vänner.

Ne, dax att dra snart!

Ha en bra dag! Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar