22 april 2012

Soff läge...

Kommer hem från jobbet i morse med feber, så idag har det bara varit att vila, medicin och soff läge, tittat på tv'n hela dagen...

Tur att jag är ledig 2 dagar, Tristan måste vara på Nursery, inte kul tycker jag, men han måste, betalar mkt pengar, funderar på att säga upp honom nu och vänta in skol Nursery i september, tycker det är jobbigt att ha honom där när jag är ledig, får inte byta dagar nu... suck...
Ska prata med mitt jobb så jag får ett schema så jag vet...

I morgon ska jag lämna in min ansökan till kiosken jobbet, spännande!
Sen på torsdag händer det spännande grejer men säger inte något mer om det då jag får klar tecken...

Blev ännu besviken i går då taket läcker in när det regnar ute, problemena med detta hus tar inte slut! jag tycker om det men för mkt skit! dåligt skick, om det var mitt eget kunde man renovera och bygga om och ut, skulle va kul om ägeren skulle vilja sälja men fixar dom inte så tror jag inte det är värt det.
Har ju stora planer om jag fick som jag viljat hihihi...

Nu har det regnat i en vecka, saknar solen så mycket! Min sol bränna börjar försvinna, skulle vilja sola i sunbed, skulle va najs, vill göra tatueringar, vi får se om jag kan få mera jobb timmar! skönt med förändringar.

Nä nu ska jag fortsätta mysa under filten, får ju middag och efterätt serverad här, så bortskämd jag blivit!!! tack <3

Trevlig kväll!

jo vem tror ni får lämna BB ikväll? Amandus eller Hulda? jag hoppas på Hulda hon ger inget, hon är så tråkig. Någon mer som följer big brother Sverige??? Har ni en favorit! jag tycker om Camilla och Amandus dom är söta tillsamans... Jag börjar digga Lars! han kan ju vinna tycker ja!!!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar