30 april 2012

Rainy days...

Så tråkigt väder, regn regn regn, blir så trött av vädret!!! Uppehåll just nu men gråare väder kan man leta efter hehehe...
Var ledig i helgen, så har inte gjort så mycket, trött och storhandlat och ätit gott och druckit gott...

Har absolut inget att skriva om idag, kidsen är på skolan och nursery och jag har redan jobbat i morse, så nu blir det att titta på serier softa läget lungt, inget speciellt händer här.

Sverige, dela med er av soooooool nu!!! Ser att Stockholm har bra väder!
har hem längtan, just efter familj och vänner och mat!!!
Fast jag är omringad av min familj här så känner jag mig ensam, hoppas känslan går över, ska iaf koplla på lite biljetter om jag kan ta en vecka by my self till Sverige. *HOPPAS*

Ha en bra dag!

Cheers Ginger


Jag har bara regn hos mig
Men efter regn kommer sol, hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar