19 april 2012

Förkyld...

Vaknade med feber och lite hosta och ont i halsen, så tagit bästaste medicinen, de värsta är nog återkommande urinvägsinfektionen, gör så ont, och hitta tranbärsdryck finns oftas bara på dom stora affärerna så det är en bit dit och det regnar, så just nu dricker jag bara mycket vatten...

Idag fick jag sovmorgon sååå skönt!!!
Tristan vaknade tidigt i morse med dom övriga i familjen så han hade frukost med dom och sen kom upp till mig när dom gick iväg till skolan, och jobb.
Vi gosade och myste och VI somnade om, så mys!

Haft en mysig dag med bara Tristan <3

Nu är det fullt ös, Tyrese har fotbolls match i kväll, och det regnar...
Skit väder...

Inte på topp idag.

Sen en tanke och en bamse kram går till min syster Suss, går igenom något jobbigt just nu, så finns här <3

Nu ska jag fortsätta kvällsracet med min feber, får säkert hjälp av Tristan med middagslagningen.

Längtar till i morgon då jag å Tristan drar in till city, Haymarket på lunch date, hoppas jag är piggare och att de är uppehåll...

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar