26 april 2012

Glad!!!

Idag lämnade jag Nikki på skolan, evigheter sedan sist, Erick sköter de på morgonen, men idag är han på en grej hihihi, lycka till <3

Jo vi kom i bra placering i kön, ja här så står dom irad och väntar till läraren släpper in så alla barn står i en lång rad Nikki va nr 4 bra enligt kidsen, är som en liten tävling...

Står brevid och ser på Nikki, blir så stolt hur hon pratar och har fina vänner, så kul och se henne med dom och när hon pratar engelska, så stolt!!!

Jag hoppas att Tristan får börja där i Nursery gruppen i september, dom ska va 3 år, han blir det nästa år, men tror dom sagt att han ska få plats än då, han älskar Nikkis skola <3 <3 <3

Skit väder ute, ser inte nå vidare ut fram över, kul att höra,,, neee hoppas dom har fel och solen hittar tillbaka innan Newcastel drunknar i havet hehehe...

Så vi myser på soffan idag då, jag å Tristan <3

Ganska skönt att blivit en morgon människa när man går upp i tid och hinner fixa lunch pack och kidsen och sig själv och 2 koppar kaffe och fortfarande har tid och ingen stress.
Jag har verkligen föränndrat mig nu efter dessa 25 morgon pass i rad jag jobbade!!!

Ha en bra dag!!!


Vi hann med lite morgon mys på sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar