22 april 2012

Facerape på Facebook...

Jag tycker det är skit jobbigt när alla håller på att kalla grejer dom gör på facebook för facerape???

Jag blev våldtagen med kniv i min strupe för många år sedan, men läsa hela tiden nu under en längre tid om facerape på Facebook så kommer det upp i mina känslor, vad jag gick igenom den kvällen...

Varför kallas det för facerape när dom tar över en annans konto och skriver så löjliga grejer och tävlar vem som kan vara värst???

Tror dessa människor aldrig tänker på andra och att deras barn med använder sig av detta, så jävla dåligt! Jag får minnen tillbaka just när jag hör detta med facerape, då jag har en kniv i min strupe och kan inte göra något...

Jag hoppas att dessa människor öppnar sina ögon, varför skoja med ett ord som har en fruktansvärd händelse, rape är en hemsk upplevelse...

Så du som tycker det är så kul med facerape att använda detta ord vad är meningen???

Har ni sett detta? vad tycker ni?

Nu har jag fått det ut ur mitt system, men vill absolut inte se mer av detta ord att man skojar om det!!!

Skämms!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar