4 april 2012

3 days off...

Äntligen ledig 3dagar efter 25st morgonpass, börjat 07:00 varje dag så jag går upp efter 06:00
Fick en liten extra sovmorgon, kidsen är ju vana att kliva upp tidigt då jag jobbar så dom gav mig kaffe och frukost på sängen men jag ville ha sov morgon Zzzzzzzzzzz...

Det var bara att kliva upp och börja städa, handyman skulle komma på förmiddagen och göra gas kontroll, och snart ska jag till läkaren och se vad dom kan hitta för fel med min kropp efter som alla prover var negativa, men det kan hända att det inte blir utslag så utredning ska det bli.

Igår efter jobbet var det skit väder, regn och sen snö storm, kändes konstigt eftersom veckan var det över 20+ värmande vindar och jag hade klänning på mig och solade brände mig, men nu brun. Men det är väl Aprilväder hehehehe...
Men jag och kidsen tittade på film, poppade popcorn och myste, då behöver man inte ha dåligt samvete att vara inne, otroligt mys!!!

Imorgon ska jag ha en regäl sovmorgon och inga måsten!!! Måste ju bara säga att jag saknar jobbet lite <3

Cheers Ginger!











Ester eggs



A Gift from my work From A...

Min plantering av avokado, äpple, apelsin, paprika...




At last free 3days after 25st morning working days, beginning 7:00 every day so I go up after 06:00Got a little extra sleep, kids're used to get up early when I work so they gave me coffee and breakfast in bed but I wanted to have sleep morning Zzzzzzzzzzz ... 

It was only to get up and begin clean up, handyman to come in the morning and make the gas control, and soon I'm going to the doctor and see what they can find whats wrong with my body, after all tests were negative, but it may be that there are not showing in the blood investigation it will be. 

Yesterday after work, it was crap weather, rain and late snow storms, felt strange as the week was over 20 + warming winds and I had a dress on me in the sun burned me, but now brown. But it's April weather hehehehe ...
 


As for me and the kids watched movies, popped popcorn , then i dont need not feel guilty being inside, incredibly cozy! 

Tomorrow I gonna have a loong sleep in ! Just have to say I miss the job a little <3 

Ginger Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar