25 april 2012

Irreterad...

Känner mig bara på lite irreterat humör, för ingen anledning bara en liten då, men lite trött idag.
Har jobbat, känns bra att jobba, har varit ledig 2 dagar och det känns konstigt att vara borta från jobbet, men det lönade sig att prata med jobbet om mera timmar, dagar, nästa vecka blir jag nog fullbokad och det känns bra!!!

I morgon ska Erick på väg på en grej, så jag fick byta bort min jobb morgon för jag ska lämna Nikki på skolan.

Har städat idag och soff mys med Tristan, vi somnade på soffan <3
Nu är det fullt ös...

Ute är det fortsatt skit väder, regn regn regn, tror man blir trött av vädret, behöver mkt sol nu känns det som, min solbränna bleknar bort nu ju...

Jag tycker mitt inplantat i armen funkar bra, för första gången har jag hittat bästa skyddet, och det var gratis för mig, i Sverige tror jag det kostar. Så jag är nöjd! Har bara fått nån enstaka finne, plita i ansiktet och man blir inte sugen på att äta, bara lite jobbigt kan det bli ibland med humöret, men det pendlar ju alltid upp och ner, så klart får detta ett bra betyg från mig!!! Rekomenderas starkt till er som förhindrar gravidetet och vill minska blödning...

Ne nu ska jag fixa middag!

Cheers Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar