1 februari 2014

1 februari. ..

Änligen februari! Vi har haft tur som inte haft nån snö, skönt med en kort månad, hoppas den går snabbt, längtar så till våren med värme, sol och grönska...

Jobbar helg, var lite orolig igår för jag fick feber och mådde inge bra, ice-pack på och vid 2 tiden på natten mådde jag bättre så jobbade än då. Lite sömn Zzzzzzzzz
Så fin morgon med sol och det var vind stilla, men inte för länge under lunch tiden har det börjar storma och solen tittar fram då och då... underbart med sol!

I fredags fick Tristan stanna hemma från school nursery, han klagade på huvudvärk så en mys dag med mig blev det... Promenad och hämtade hem Nikki från skolan.
Jag blev febrig under dagen...
Men nu är vi ok, jag har nån allergi reaktion, mina armar är fulla med utslag tagit tablett och smörjat in mig med hydramol och hoppas det försvinner, jag reagerar så på mina jobb hanskar inte bra...

Sen fick jag nästa veckas rota, jag blir galen! Ännu igen har dom plockat bort klienter, on & off så irriterande!
Blir att ringa kontoret eller åka in på måndag, förstår inte vad dom håller på med, sjukt trött!
Funderar att leta nytt jobb? Dom söker personal på londis en kiosk här, vill öppna mitt eget cafe, hittat billiga lokaler, men just att starta upp något själv och inredning och grejs som behövs kostar endel...
Om jag hade pengarna skulle jag satsa på mitt eget cafe, we see we see...

Hemma på min lunch nu, har inte sovit så bra inatt, dom senaste dagarna.
Se om det blir en liten powernap Zzzzzz
Sitter här och myser med kidsen ♡♡♡

Måndag är dom små lediga från skolan, snart är det half term...

Hubby gjorde poff poff i morse så gott!
Kommer ni ihåg var det är? Fritrerade bollar som är en kamerunsk grej, lov it!

Önskar er alla en trevlig helg ♡

Over & out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar