11 februari 2014

Ont...

Vaknar denna dag med sovmorgon, lite besviken för ville inte ha sovmorgon idag men så trött Zzzzzz
Jag har sån värk i kroppen, varit nere och fixat en kaffe, påfyllning behövs och frukost, blir nog varma smörgåsar...
Känns som min kropp väger 500kg ont i varje led, speciellt händerna när jag rör dom.

Trött på att vakna varje dag med värk och fortfarande inte fått diagnosen.
Frågar hubby ofta, har du ont någonstans?
Svaret är nej, varför gör det ont i mig varje dag, vill inte ta värktabletter varje dag men ännu en dag måste jag ta om jag ska fungera.

Frustrerad att det är bara jag som vet hur det gör ont, vad man klarar av dag till dag, barnen kan inte förstå eller älskade älskling ibland.

Önskar sol och värme kommer, då fungerar man bättre...

Lite frustrerad på mig själv idag.
Mina eczema finns kvar, den på handen vägrar läka, allt gör ont och torrt och kliar.
Ska gå och hämta ut min lotion, den var inte inne igår så dom fick beställa den...

Vädret över Newcastel är grått och regn on & off.

Ner på påfyllning av kaffe och värkisar =/

Återkommer med ett gladare inlägg senare sorry för mitt klagande!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar