13 februari 2014

God morgon!

Red sky at night, shepherds delight, Red sky in the morning, shepherds warning...

Det är en gammal sägelse tanterna säger här. Lov it!

Denna morgon var himlen så fin, röd och solen skiner, och blå himmel och molnigt, efter denna stormiga natt var jag lite orolig, stark vind fortfarande... Mera gråa moln på ingång...

Morgonen har gått bra, vaknade först tidigt då hubby kom och gav mig en hej då puss ♡
Sen kom Tyrese och väckte mig 1 minut innan mitt alarm, Nikki & Tristan kom in till mig och vi myste en stund.
Morgon racet flöt på bra!
Vi var 4 i skol kön i tid hehehe...

Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och tittar på jeremy kyle show.
Max ligger här på golvet och fåglarna låter som galningar oooooh mitt huvud! Det är kingston som låter i alla dess toner, Lala är mest tyst och hoppar från pinne till pinne... Nu vet jag varför det var lite lugnare att ligga på sängen och läsa =/
Men har ingen mer bok som intresserar mig, se om jag kan ta en promenad till Kenton shops till secondhand, så många bra böcker där...

Ska städa, passa på när kidsen är på skolan =)
Det kliar i mina fingrar att måla vårat sovrum...

Nikki har after school gymnastic så hon slutar senare, Tyrese har after school basket.
Så vid 12 hämtar jag upp Tristan så han får extra mami tid ♡

Så konstigt att inte ha Hubby hemma, saknar!
Se vad för fredagsmys jag hittar på i morgon ♡

Dax för kaffe påfyllning!
Later...

Over and out!

Ps:
Hann inte få med den röda himlen på kort =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar