24 februari 2014

Monday...

Har redan hunnit vara hemma 2 gånger nu, extra jobb tidigt i morse men hade gapp mellan morgon till lunch call så det blev frukost i mellan.
Nu är jag hemma igen på lunch och kaffe påfyllning ♡
Tristan är hemma nu.

Jag har bokat in min London resa slutet av Mars, men ska se om jag behöver boka om till April då jag vill ha med mig Tyrese, dom har lov i April. Men Tyrese åker till Frankrike, Paris Disney world med Rugby teamet!
Så häftigt, så glad för honom!!!

Solen lyser över Newcastel idag, men jäklar vad det blåser som vanligt... Windy =/
Men det är skönt med sol och 2 siffrigt på termometern wohooo ♡ Våren är på G Äntligen!!!
Det regnade i morse när jag jobbade, bra att det slutade...

Har kramper i magen, ska softa soffan, tror jag tänker lite mycket inför onsdagens möte...

Ska mysa med Tristan här på soffan, han tittar på Disney Jr channel.
Jag ska nog se på en serie. Invänta tea/night jobb.
Mitt jobb schema är åt skogen igen, blir bara så trött på't... Grrrrrrrrr.......

Hoppas ni har en bra start på denna veckan, tänk i helgen blir det ny månad! Mars och då fyller Tristan och Nikki år bara 1v mellan dom ojojoj. Dax att börja planera ♡♡♡ tänk mina små blir 4 och 7 år ♡♡♡

Over and out!

Later!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar