14 februari 2014

Fredags mys ♡

Idag kommer hubby hem ♡
Saknar...

Nikki och Tristan sov hos mig i natt oj oj oj ingen space lixom hur dom ligger och sover...
Gick och la mig efter 21.00 sååå trött, somnade till min film...

Igår städade jag huset och ute på framsidan, jag reagerar på något och min eczema kommer mer och mer...
Satt nog inte ner 5 minuter igår, alltid nått att göra, sen så sjönk bojlern ner till 0 så ut med alla grejer i förrådet och in och skruva upp så den höjdes upp till 2 så nu är värmen nere tillbaka igen, så kallt idag!

Allt har gått bra på morgonen och kidsen är på skolan, jag sitter ner och tittar på jeremy kyle show med en kopp kaffe...
Jag ska inte göra något ansträngande idag bara softa soffan och sen hämta hem dom små.
Fixa lite mys i kväll, jobbar helg är det...

Nästa vecka har kidsen half term lov 1v.
Jag jobbar...... =(

När jag ska hämta Tristan ska vi gå förbi " apoteket" hämta ut min kräm.

Inkommande powernap nu Zzzzzzzzz
Så trött...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar