23 februari 2014

Söndag

Börjar nya veckan med extra jobb igen...
2 dagars jobb sen ledig 3 dagar då ska jag måla mitt sovrum och sätta upp väggdekaler...

Helgen har varit mys ♡

Igår drog boysen in till city och jag och Nikki var hemma, när dom kom hem hade dom med sig middag från mc donalds så gott!
Dom hade shoppat...

Film, serier mys på sängen och bad denna helg, bara laddat softat lungt...

I morgon är det skola igen för kidsen efter 1v lov, och jag jobbar.

Längtar till Mars, bokat in tatto tid, ska cover up en jag har, lite känslor där men have to do it, jag har släppt situationen och behöver göra detta för mig, sen är det dax för ett möte men jag är orolig att jag hamnar på ruta 1 igen om jag går med. ..

Nu film och mys, upp tidigt och jobba =/

Köpt nya böcker, nu har jag hela samlingen på twilight saga...

Over and out, hoppas ni haft en bra helg ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar