4 februari 2014

Sjuk...

Vet inte vad det är för fel med mig, idag tog jag taxi till walk in center nhs typ som en vårdcentral våran nhs i Kenton hade inga tider...
Kom in ganska snabbt, fick träffa en sjuksköterska och hon tittade på mina utslag, hon visste inte vad det kunde vara om det är en reaktion och exem och ett virus? Så jag måste träffa en läkare, så tog bussen tillbaka till Kenton där gick jag in och pratade och sa jag behöver en akut tid, fick i morgon onsdag efter mycket om och men... Mitt öga är svullet, vad mer kan jag få???
Efter det tog jag bussen in till Haymarket, till jobb kontoret, hämtade upp hanskar och papper och pratade med Sarah om hur jag mår så dom ger mig semester, eftersom här får man inte betalt när man är sjuk, så vi får se vad som häder efter i morgon hos läkaren...
Gick in på " apoteket" köpte bomulls vantar som jag kan ha under jobb hanskarna, och typ nån kortison kräm mm...
Kan ju bara säga att det var propp fullt i bussen hem, tycker inte om det, fick stå upp hela vägen hem, undrade hur många igentligen man kan få in i en buss??? Gosh...

Har fortfarande feber on & off känner mig dizzy, yr, allmänt konstig, så svag inga krafter alls, ligger i sängen mest av tiden, har ingen ork...
Så blir nog hemma från jobbet dom kommande dagar...
Värk i kroppen, tramadol funkar lite bättre då...
Vill komma tillbaka till jag juuu!!!

Helgens jobb var jobbigt då jag höll på att svimma ett antal gånger, så dizzy. Snacka om vilken storm det var på lördag eftermiddag så svårt på cyckeln huvva...

Så här händer det inte så mycket, pyjamas läge och film & serier och sova, som sagt var spenderas tiden på sängen...

Var iaf mysigt igår måndag när dom små var hemma ♡

I morgon läkar besök och ringa viktiga samtal, planera in mera semester dagar.

Over & out från mig, så liten jag känner mig.
Jooo äntligen har jag färgat håret, oj vilken utväxt jag hade, nä pallade inte så dark brown back!
Drömde om att jag färgat håret blont åh va bra det var, jag är blondin men färgat håret så många år så svårt att få tillbaka den naturliga hårfärgen =/
Kunde inte hålla mig juuuuu...

Krya på mig Bless!

God kväll!

Pyjamas läge och dagens outfit på pic......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar