14 februari 2014

God eftermiddag...

Åh va irriterande, förut ringde jobbet, dom undrar om jag ska jobba helgen, ja det ska jag...
Då sa dom att jag måste komma in till kontoret och frisk anmäla mig =/ men åh, det har ingen sagt till mig juuu! Första gången nu på nästan 3 år på jobbet jag aldrig varit sjuk, så det var bara att fixa oss hämta Nikki från skolan och direkt in till stan.
Hade Tristan i vagnen, så i bussen satt vi där vagnarna får va, ser en tjej som jag känner igen från bilder på partyn på FB, Nikki satt så hon kunde se båda som satt där, väl inne i Haymarket då bussen stannar så ser jag vem som satt där, Robin, omg han dissar Nikki, Tristan, varför bits vi???
Jag får inte prata med honom, men hallå säg hej till dina syskon! Vet då att du hörde oss när vi pratade svenska.
Nikki kännde inte igen honom, det var förra året i Juli hon/vi såg honom sist så i dont blame it...
Skitsam, måste move on with my life!

Ute ös regnar det! Ingen suprice lixom här i UK då det är storm efter storm och mera inkommande stormar med regn, snö, översvämningar mm...
Och jag jobbar helgen i detta oväder good luck!

Väntar på att Hubby ska komma hem.
Saknar ♡♡♡

Funderar på home delivery from KFC mmmmh

Kidsen sitter och spelar och vi myser ♡

Näh nu mysa vidare denna alla ♡ dag, hoppas ni med har det bra!

Over & out
Trevlig helg!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar