30 januari 2014

Drömmar. ..

I natt har jag drömt så konstig, vaknat upp flera gånger alldeles svettig samma dröm fortsätter, så konstig dröm, så mycket i en dröm, det var så konstigt värklig, mina känslor i drömmen var precis som i verkligheten...

Vad vill mitt inre jag säga?

På morgonen avslutades drömmen så konstigt, fick inget slut och det var bara sova sovmorgon till 12:00 hehehe

Var inte meningen att ta så lång sovmorgon =/

Nu ligger jag i ett varmt lavender bad och hoppas på en fungerande kropp, jäkla värk!
Det är den jobbigaste tiden för min kropp, när jag bodde i Sverige var jag alltid sjukskriven denna period, jag kämpar att jobba just nu, varje dag är en struggeling, ska nog lägga in mina semester dagar som jag sparat, se om jag kan va ledig och ta det lungt? Måste ta ut mina 15 dagars semester innan mars tror jag det är hehehe...

Igår var det en relaxing dag med serier och filmer och fick hemlagad middag av hubby med vin så gott så fint tack!
Nikki min prinsessa var glad igår när jag tog en promenad och hämtade hem henne från skolan, hon slutar senare idag 16.30 då hon har gymnastick...

Tristan är hemma, han är nere och spelar wii U ♡
Jag tänkte mäta Tyrese afro idag, så långt nu men han passar idet. Han har börjat spara till en egen dator, han behöver bara spara till halva priset, resten lägger hubby ut.
Och snart åker han och rugby teamet till Frankrike, till paris Disney world ☆
Senare blir det Spanien Barcelona med fotbollen.
Och London med mig snart...
Så glad jag är för honom!

Blev inget städande igår så nu ska det städas och byta rum, har fortfarande mina kläder där, vill börja måla se om det hinns med...
I morgon måste jag in till kontoret, sen blir det att stor handla, måste fylla upp min smink...
Boka om tid hos frisören, färga håret oj oj mkt som ska göras nu...

Inkommande jobbhelg hoppas då vädret är ok..
Idag grått och kyligt.

Over & out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar