5 mars 2013

Tisdag

Oj denna dag började inte så bra, Tristan kräktes igen överallt så sätta igång och städa...
Sen har han varit så orkeslös, så jag ringde NHS läkaren och fick tid på en gång, ingen feber och inte så uttorkad, men ska lämna in nr2 prov. Om han inte är bra på Torsdag ska vi komma in igen.
Tristan är nästan aldrig sjuk så se han vara så matt och lugn är ovanligt.
Dom sa att det kan vara yoghurt han reagerade imot idag, när man har flu så blir ju magen extra känslig så 2 veckor ska jag undvika mjölk produkter,  han som älskar mjölk chockad och yoghurt =/
Hoppas han blir bättre nu!

Nikki har varit hos tandläkaren, så duktig hon var! Dom har lagt in ett skydd på hennes tänder eftersom dom är så känsliga, hon fick ett klistermärke ♡

Så trött idag, har bara ett hemma möte att avklara och sen laga middag.

Imorgon hoppas jag på att jag kan lämna Nikki på skolan.
Nog för att Nikki tycker om att vara hemma så får hon frånvaro helt sjukt att dom tar det så tidigt, så hoppas vi kommer oss iväg.
Jag har fått avboka mitt möte på jobbet, Tristan kommer vara hemma resten av veckan.

Jag ska ta mig tid att titta på film ikväll och bara vara. Så trött jag är helt galet trött idag...

Vi har haft toppen väder med sol och massor med plus men det har varit minusgrader på natten Brrrr det var ca 5 Burrr Burrr...

Hoppas morgondagen blir bättre!
Nu börja förbereda middag då och köra igång med kvälls racet.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar