20 mars 2013

Oj oj...

Inleder vårens första dag med snö, börjar bli van nu med snö från och till huvudsaken att det inte lägger sig, bara för jag säger/skriver det så blir det säkert vinterland =/
Vädret crazy, regn, snö, hagel, blåst, sol, grått och molnigt.  Bring it on! Jag har äntligen fått gummistövlar wellis ♡

Känner mig verkligen down...
Inget jobb nada, jag har iaf Tristan hemma som sällskap, han får välja om han vill gå till playgrop eller va hemma och självklart väljer han att vara hemma med mig och jag vill att han ska må bra till 110%

Jag är trött idag, ont i huvudet, tänker för mycket...
Saker och ting händer,  intressant hur allt detta kommer sluta men jag har en väg ut men den är inte lätt men om det ska bli bra då får det bli så...
Jag ska aldrig mer låta någon annan döma mig och mina beslut pg av massa shit lögner what ever lixom!
Om nån gick igenom alla dessa år 24 timmar om dygnet så Varsågod!
Då kanske då nån förstår vad jag gör vad jag gör men innan det f-off!!!

Tänker lite men kommer ingen vart med det just nu så jag ska ta en powernap med Triss nu.

Jag har börjat följa Big Brother Canada så bra, drama och så annorlunda mot Uk och Sveriges så drama och konflikter. Ni som älskar BB följ Canadas.

Jag återkommer, har varit något off men i will be back!

Later...
Då blir det lite om resor mm...
Och bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar