28 mars 2013

Glad påsk!

Önskar alla en bra påsk!
Jag ska jobba...
Idag har jag haft en katastrof dag =/

Börjar med att jag och Nikki glömde bort halvägs till skolan att det är non uniform day dom ska klä ut sig, välja en favorit karaktär från sagor, så vända hem och vi var försenade så vi fick gå in genom receptionen med båda, sen iväg och jobba gjorde ett stort misstag, tog fel house call, så hade arga kontoret på mig så fick avbryta allt vad jag höll på med och iväg och tillbaka igen ojoj vad jag cyklade, innan dess på första house call så efter den så gick jag hem för att hämta upp cyckel tur var det annars hade jag inte hunnit med...
Sen efter jobb fick jag stressa hem för att lämna min cyckel så iväg igen och hämta Tristan, sen möte och jag hade totalt glömt bort att Nikki slutar tidigare och dom har sin easter thing in school fick ringa skolan och berätta att jag var sen 20 minuter typ men det gick bra...
Sen hem och oj vilket humör mina kids är på omg omg omg...

Denna dag är crazy, skulle åkt in till kontoret för att hämta jobb schema men har inte haft tid så jag får ta det strax på telefon,  good luck när dom små är på gnäll humör =/
Kommer jobba i Gosforth nya house calls...

Åhh så trött totalt slut körd så mycket stress hållt igång non stop sen 06.30 men vaknade vid 05.00 så jag är något utmattad nu...

Ska ta ett bad, relaxa och invänta E som kommer hem i kväll.

Sen blir det påsk mys lång helg!
Anurlunda från här och Sverige.

Så önskar alla en trevlig påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar