14 mars 2013

Pappa...

Fick brev från min pappa idag och det var inga bra nyheter...
Han har fått formarks flimmer och försvagat hjärta med svikt och högt blodtryck och åkt ambulans ett fler tal gånger till sjukhuset.
Jag hoppas min pappa kryar på sig ♡
Hoppas verkligen att jag kommer iväg och hälsa på...

Har haft sovmorgon, Tristan hade en jobbig natt, stackaren, men haft mindre feber under dagen, hoppas han kryar på sig får vara hemma i morgon med från playgrop,  se om han är redo på måndag igen...

I morgon har jag lite extra jobb så det är ok men en del nya.
Bättre än inget...

Erick och Tyrese ska iväg och titta på fotboll Newcastle spelar imot nått ryskt lag, Eto som är från Kamerun spelar för dom, Eto har spelat för Barcelona. Han är en stor stjärna ☆

Känner mig konstigt, något är på gång vad kan jag inte sätta fingret på än men det kommer fram...
Vill åka till Sverige, träffa pappa och mamma och mina syskon, vänner???

Later nu är det kvälls race =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar