22 mars 2013

Fredag

Tittade på nyheterna och UK har drabbats av snö storm kaos, här i Newcastle blåser det så mycket, snöar lite från och till men inget som varar, det försvinner.
Fick sms av E att det är snö kaos i Harrogate =/

I morse kom handy man förbi och kollade på lite som måste fixas i huset, ingen förvaring så vi var lite försenade till skolan med Nikki så hon fick gå in via receptionen.
Men jag hann precis i tid med Tristan, han var lite sur för att jag fick stoppa ner hanns Mac (disney car lastbil) i väskan, han vill ju ha den i handen inne i playgrop men dom får inte längre ha sina privata leksaker där bara i väskan för det hade blivit bråk mellan dom små och dom kan gå sönder mm...

Men Tristan blir så glad att jag har med mig Max när jag hämtar honom från skolan det funkar bra men det går inte på morgonen eller när jag hämtar Nikki, vill inte binda fast honom och lämna honom själv, men när jag hämtar Tristan så behövs det inte för dom kommer ut med barnen till grinden.

Så vi tar en extra lång promenad med Max när jag hämtat upp Triss,försöker träna Max för han är så glad i alla och ska hälsa och blir för excited, så jag försöker träna bort det och han går ganska bra med vagnen, drar lite för mycket men det blir hård träning nu när jag inte har så mycket jobb.
Ska allt ha bra rutiner.

Det är lättare nu, än vad det var förut, det var svårt i början när E jobbar borta på veckorna, men nu har vi kommit in i rutinerna, det går bra. Så nu är det dax att börja träna Max mera, har mer tid med det nu.

Jag har jobbat efter jag lämnat dom små på skolan, så underbart, älskar jobbet, kaffe och massa gossip ♡ Hihihi...

Urs vad kallt det är ute!
Hoppas att det blir bättre väder =/

Ska hämta Nikki, fredags mys som gäller idag och invänta E och hoppas att tågen går så han kommer hem i kväll. Blir mys i kväll ♡
Jobbar i helgen så tar nog bio besöket nästa vecka, kidsen har påsklov nästa vecka på torsdag och här är det 2 veckors lov, se vad vi hittar på, men bio ska vi planera in och gå till parken och inomhus lek ställen, museum mm vi ska allt hitta på massor.
Jag och Nikki ska ha nail art ♡

Ska iväg nu så over and out!

Trevlig helg! !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar