6 mars 2013

Baby Triss

Tristan mår fortfarande inte bra...
Stackars liten ♡

Har lämnat Nikki på skolan, hon ville stanna hemma, men jag vill inte att hon missar så mycket mera i skolan.
Men hon var ok, vi var i tid och hon var så stolt i kön att berätta att hon varit hos tandläkaren...

Nu är jag och Tristan hemma igen,  han har precis somnat i min famn, tog nog på krafterna att vi lämnade Nikki.
Han har iaf fått i sig några tuggor banan och lite bröd, han  vägrar att dricka, så ska gå över till Tesco och köpa Fanta, det dricker han lite av så det är något iaf.

För mig blir det kaffe och Jeremy Kyle Show.

Ska söka nytt jobb, måste hitta något totalt nytt att göra med mitt liv!
Dom hyr ut en lokal på andra sidan vägen, jag vill ha ett litet cafe, jag vet det är svårt men det kan gå...
Ska kolla upp olika möjligheter ☆

Ska få ett paket från Sverige med massor med gott i, åh vad jag längtar ♡ Tack till min underbara familj som tänker på mig miss and lots of lov! ♡

Over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar