1 mars 2013

Fredags mys då...

Hello!
Jag har precis fått en pusselbit på plats i mitt liv!

Jag har vaknat upp!
Jag ser allt så olikt nu, jag har varit fast i det förflutna levt där, men idag fick jag ett/en wake up call och jag ska inte leva i det förflutna, jag ska leva för stunden och planera morgondagen och move on...
Känns så lättande i mitt hjärta ♡

Jag hoppas jag kan göra förändringar och leva livet, jag kan säga att jag försökte mitt bästa och vara stolt för den jag är, det kommer inte vara lätt men jag ska förändra mig...

Idag har jag jobbat oj oj lite problem uppstod, var lite försenad att hämta upp Tristan, men blev bjuden på en kaffe latte ute på Tescos cafe i Kingston park Hur hamnade jag där?

Tvättar för fullt och städat,  Tristan är min lilla stora tornado Nikki är hans partner in crime hehehe...
Jag städar, plockar dom går efter och stökar ner allt igen. =/

Tyrese har sin bästa vän här, Jacob, han ska sova över...

Jag har ännu en jobb helg så inga planer än så länge, hoppas på bra väder så det blir kaffe och sola...

Dax att fixa middag trött jag är!
Inväntar E i kväll, Triss å Nik saknar så mycket...

Over and out Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar