4 mars 2013

Helgen...

Vilken helg, fredag kväll var toppen, jag och älskling gick till Dukes, det blev massa gott att dricka, teqila, vin. Så mys att bara ha en liten vuxen stund.

Jag har jobbat hela helgen och Tristan blev magsjuk, stackars liten, vi har lyckan att inte drabbas av magsjukan,  så sällan... Peppar peppar ta i trä...
Han har varit så dåligt allt kom lixom upp, en klunk vatten upp på sekunden.
Igår fick han i sig en banan och nu en yoghurt, han har fått behålla det.
Han mår så mycket bättre idag.

Jag vågar inte ta ut honom, så Nikki fick stanna hemma från skolan så vi har en mys städ tvättar dag idag!
Nu ska allt bli fräscht. Phuuu vilken helg...

Igår var jag klant nr 1!!!
Jag hade min cykel till jobbet och låste den och kom på att cykel nyckel är hemma i min andra jacka =/
Så det blev en walki, en bra bit från hem så fram och tillbaka...

Har en del i tankarna det går som vanligt upp och ner, har möte på jobbet i veckan.
Jag besviken eftersom jag förlorat många timmar...

Planera Tristans födelsedag på Torsdag ♡ han blir 3 år mitt lilla hjärta.
Han ska gå upp ett steg på skolan nu, han ska börja på skolans dagis nu går han i playgrop.

Nu sätta igång med städandet, och bada med kidsen ♡

Bilderna från helgen, en trött Tyrese som körde 3 fotbolls matcher dom vann alla... Och en liten sjuk Tristan ♥ Bless ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar