20 mars 2013

Söt nöt...

Jag pratade i telefonen  med E och jag som vanligt vandrar runt upp och ner och kommer ner och ser inte Tristan,  jag ropar, inget svar så jag gick till köket, där låg han först med huvudet mot torktumlaren, jag hade tvättat hans agent oso nalle och han sover på golvet♡ söt nöt åh lilla Tristan...

Kvällen har varit super lugn, gjorde min köttfärssoppa till middag, så god den är!
Tur att jag gjorde soppa, Tyrese kom hem från fotbolls träningen och var så kall, lerig och blöt, det har snöat och det är så blött det försvinner lika snabbt som det kommer som tur är.

Badade dom små och kvällen har flytit på så bra, så lugnt så ska det vara.
Nikki somnade på en gång, huset är så tyst, bara tvättmaskinen är på och torktumlaren för att få Tristans nalle torr. Känns bra, har haft Tyrese här på soffan med mig, mys, han är så trött och frusen efter träningen, jag fick skicka honom in i en varm dusch, han var lerig från topp till tå och fick hjälpa han av med alla blöta kläder, han hade glömt vantar så frusen, stackars ♡

Men nu sover alla, huset är tyst, och jag är totalt relaxad!
Ska titta på BB Canada sen sova jag med, trött jag är, får se om Triss vill vara hemma med mig i morgon =)
Se vad vi hittar på...
Kollade vädret, ingen inkommande värme, jag vill ha vår nu med sol och värme... suck...

Over and out God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar